Storhandling, hot och mutor

Yes, nu ska jag göra mig iordning för att åka o handla.
Ska bli kul, och min kära moder kör mig så snällt :)


1000 kr har jag så nu får man tänka ekonomiskt

Tror ni jag vågar unna mig ett kapitel ur min bok? Är så rädd att jag inte kan släppa den då.. men å andra sidan är det så jobbigt att behöva vänta, för jag vet inte när jag kan läsa nästa gång. Ja, jag tror jag gör det, läser ett kapitel... Jag får tvinga mig själv med hot och mutor för att sluta efter ett kapitel.

Rebecca sluta nu, ska ju åka och handla det vill du ju så gärna - ska jag säga med ljuv röst.
När ingen respons kommer Rebecca, kom igen, annars missar du tiden Ungefär här kommer jag börja med motargument så som att jag hinner lite till, eller jag ska bara....
Anna Rebecca Grönlund, fräser jag då till om du inte slutar nu så får du inte följa med och handla. Här kommer jag nog till slut ge med mig, fastän jag kommer muttra lite surt och vara lite grinir i några minuter.

Förstår ni min problematik??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0