Hyllor i vardagsrummet och tidningshållare i köket

Helt underbart.
Titta vad jag fått upp, äntligen... i lägenheten


I vardagsrummet/mitt sovrum

I köket


Jag vet att det är olika färger på hyllorna i vardagsummet, men det gör inte så mycket.
Har haft det riktigt trevligt med Daniel och Elin samt deras kompisar som kom hit och hjälpte mig.
Meningen var bara att jag skulle låna Daniels borr och skruvdragare, men killarna satte igång och satte upp hyllor och fixade min grind.
Vi tjejer satt ute och drack kaffe samt rökte.

Känns mer och mer som om det verkligen börjar bli min lägenhet, med mina saker.
Inte bara en lägenhet man bor i.

Nu ska jag få Emmah att plocka upp sakerna hon slängde i ett vredesutbrott innan vi sticker till mamma och Morgan för att äta lite tacos.
Katten ligger och myser i mitt knä

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: carlie

du röker väl inte? eller har du börjat med det?

2009-05-19 @ 14:59:29
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0