På väg dit

Okej! Nu är jag hemma, ha rhunnit sova lite med, fast alldeles för lite egentligen. Vi kom hem sent inatt och det första jag gjorde var att duscha riktigt riktigt varmt. Sådär varmt så att det nästan är för varmt och man i psincip svettas efter duschen av värmen. Sedan somnade jag, skönt. Fast det var inte alls lika skönt imorse när jag skulle upp och lämna Emmah på dagis tidigt som bara den. Fick också reda på att den lilla ungen tydligen gjort en massa bus på dagis igår så som hällt ut vatten på golvet, vägrat komma in och gömt sig ute med mera med mera. Ja, vad gör man?

Iallafall, jar har haft det riktigt riktigt kul, en aning för mycket dricka bara, men det var iallafall riktigt kul. Tror det var länge sedan man skratta så mycket och åt så utflippade saker. Jag kommer ge er bilder, men de kommer bli lite uppdelade iomed jag har några, de andra har några, men vi kan ju börja med resan dit.

Här har vi då the driver, han som körde hela vägen dit. Ni ser också lite utsikt, en väg och ja, lite sånt


Här är utsikt över Sveriges, jag tror det är 3 största sjö. Vi hade precis kört förbi Jönköping

Tankstopp, och toapaus vid Gränna. Bra att ha bensin i bilen menade vi på. Och det är ju rätt och riktigt

Yes, thats me, på en toalett


J. Tar kort, i en trapp.


Ruinerna vid Gränna

Ska man verkligen låta små barn rida på en smurf? Hmm...

Domm har en massa massa massa godis där, som de gör själva. Coolt, men jag var inte sugen. Va? Nej just det, för en gångs skull var jag inte så sugen på godis.
   
Joanna köpte en rem iallafall


Den här bilen lekte vi med, körde om varandra flera gånger under flera mil. Har man tråkigt så tar man sig något att göra eller hur?

Jag och Joanna, trötta med glada. Alla hade sovit lite natten innan vi skulle åka, speciellt J. som inte sovit alls. T och Joanna hade jobbat och jag hade ju varit på fest, fast jag var nog den som sovit mest faktiskt. Fast det behövde man ju inte trycka i huvudet på dem tänkte jag

Solen kom fram i typ 1 minut, och genast vad de tvungen att ta på sig solglasögonen
 
När vi närmade oss Stockholm åkte sminket fram


Fast jag hade ju av någon konstigt anledning redan gjort det på morgonen redan, så jag slapp


Fler bilder kommer sedan. Ni måste jag städa en lägenhet och sedan sticka till skolan. Är man borta ett dygn får man ta igen det sedan så nu har jag massor att göra både hemma och i skolan. Här ser ut som, ja... precis.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0