Wiieee

Hejsan allihopa!
Hi everyine

Hoppas allt är bra med er, själv sitter man hemma hos pappa igen med syster.
Hon bjöd hit mig på lunch, och sånt tackar man inte nej till.
Var med D ett tag innan, drack lite kaffe och pratade om absolut ingenting, även fast våra munnar gick.
I hope everything is great with you, im at my dads place again with my sister.
She invited me for lunch.
I was with D for a while before, and we talked about absolutely nothing, even if our mouths were going


Jag hann inte ta bild på maten innan så ni får dessa istället

Leftovers

Cranberrys.. its good for you


Kära syster
 
We like to read in my family, books from the library


Jag har blivit ett fan till The Spineless nu på facebook, det tycker jag att ni också ska bli. De finns på både facebook och myspace.
Tycker ni jag gör mycket reklan för dem? Ja, men jag har en baktanke med det.
Vet ni, Rebecca ska till stockholm i helgen, wiiieee!! lalalala

I think you should lissen to The spineless on myspace, and add them on myspace or facebook.
Rebecca are going to Stockholm this weekend, lallala:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0