Dagens idag, lördag

Bilder

 

Som ni ser har jag en massa böcker, massa massa massa, o ja, jag har läst de flesta av dem.
Så här ser man ut idag, eller just nu har jag en ful mossgrön tröja på sig för att hålla sig extra varm.

Arbetet är färdigt, wiieee!! Hurra hurra hurra, och det blev riktigt bra, jobbigt bara att man fått sitta så länge med det, men nu är det gjort, suttit av och till i 2 dagar... Arbetet till skolan pratar jag nu om..

Nu tänkte jag tvätta av mig gammalt smink, och sedan lägga mig med en bra bok. Klockan är bara 20 i 10 men det ska bli skönt att få sova.. tänk på dom stackarna som aldrig får sova, eller som inte kan sova hur trötta de än är, jajamen, så jag är tacksam för den möjligheten.

Kram och godnatt till er alla, från mig

Kommentarer
Postat av: Titus

Ja, de har det inte lätt de där...

2009-03-22 @ 04:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0