Undrar hur lång rubrik man kan ha, som vanligt babblar jag bara på om allting, undrar om det tar slut snart, snart kanske, spännande, vad har jag skrivit nu tro? Ojsan hoppsan, bla bla bla bla bla bla bla hmm, den kunde tydligen vara väldigt lång den här

Skollunchen var ingen höjdare idag, men men, ska inte klaga för mycket.
Längtar hem och till fortsatt upppackning, iomed jag fick så mycket hjälp igår med upppackningen är det inte alls mycket kvar. Jag är fortfarande så fruktansvärt tacksam för den hjälpen jag fick, och är förvånad över hur bra människor jag har runt mig. Det här trodde jag inte när jag var liten, ensam och utstött=)
Mitt liv är väldigt väldigt bra.
Och min lägenhet är väldigt väldigt fin, iomed det är lite personlig touch på allting, Joanna-kök, Titus-badrum och Daniel-vardagsrum och Joanna+Daniel hylla kommer lägenheten vara en touch av en massa olika människor vilket betyder att det kommer alltid finnas en massa människor runt mig där.
Nästan alla av er är välkomna när ni vill (nästan när ni vill)

School food, sucked.
I was just talking about how great all my friends are, and becouse they helped me unpack and put the stuff where they thought it would be, its going to mean that new interesting and alot of different people are going to be there.
Most pf you are allways welcome to me, (almost any time, almost)
I love my life, and I love my appartement.
Ive done some mistake in my life, but every step have taken me here, and for that, almost everything has been worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0