Tur ingen är här nu...

God morgon god morgon.

Vädret är helt okej idag och det verkar inte blåsa jätte mycket. Fåglarna kvittrar och en del blommor börjar slå ut. Arbetet till skolan är färdigt och förberett vilket gör att man slipper tänka för mycket på det.
Ändå är jag på grymt dåligt humör, jag är till och med på så dåligt humör att jag är på dåligt humör för jag är på dåligt humör.
Ändå har jag sovit ordentligt iomed jag la mig i tid och allt det där.
Jag blir arg för att jag inte har någon jacka, alla jackor jag har på mig är Thess, och jag har inga skor, alla skor jag har är sommarskor, eller Thess skor, eller ett par skor som jag en gång fick av någon.
Usch usch usch, sedan är jag på dåligt humör för att sängen inte är bäddad och jag inte kommer hinna det innan jag åker, vilket jag ska göra nu..

Så nu alltså på vägen till skolan ska jag bli på bra humör igen, lyssna på Riktigt hög musik och bli positiv igen.
Yes, redan nu känns det bättre, kanske..

Iallafall, uppdateringar senare idag med kort

Kram kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0