Trött idag, tralala la

Jag är sjukt trött idag, riktigt riktigt trött efter alldeles för lite sömn.
Inte roligt att vara så här trött, men men, livet är spännande kan man väl säga ibland.
Fan, jag hatar iallafall att bli stäld mot väggen, det behövdes tror jag, men vad ska man svara på en massa frågor när man inte riktigt vet svaren själv?
Fast tur nog i detta läget är jag inte ensam om att vara oviss.

Har jag förresten nämnt att jag kommer bli grym på att spela gitarr? Jajamen, jag har stora planer för mig själv. Fingrarna ska bara börja lyda mig, sedan kommer det nog lossna, Eller hur D. ;P ?

Kommentarer
Postat av: D

Hehe jadå..Bara en tidsfråga nu. ;)

2009-03-10 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0