Thats me

Yes, det är jag, som övar flitigt. Är nästan stolt över mig själv, men det är inte bara att bara...



Jag har alltså ikväll badat, och druckit en öl, pratar lite med folk över nätet, och ja, spelat lite. Försökt sitta med studier, men det gick inte så bra.
Försöker lära mig knocking on heavens door, hmm, tror inte jag är redo för ett framträdande än ialf.

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna gott, ska bara ta bort smulorna i sängen först, hatar smulor i sängen. Det typiska är bara att jag är en natt/kväll-ätar-människa-och-oftast-isängen-iomed-jag oftast-ligger-där-människa.
Men nu ska smulorna bort, jajamen.

Sov så gott allt folk, höres imorgon gör vi.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0