T har min bil

Så, är hos pappa nu. T körde hit mig innan, min bil är nämligen utlånad till honom. Så kör försiktigt och visa honom den respekt han förtjänar :) Han är gammal och rostig, men han är trogen och uthållig och han startar alltid..

Snart ska Emmah lämnas hemma hos min mamma och sedan hem för att ja, i lugn och ro fixa iordning oss och börja dricka. Yes.. Ska bli riktigt riktigt kul ikväll

Cam bilder
 Haha, jag och syster Thess
 

Kommer skriva mer senare .. kram kram

Ps, krocka inte, kör inte av vägen, somna inte, glöm oss inte, kom ihåg att centrallåset inte fungerar, ge honom tid att starta, stressa inte, kör inte på någon och vörda den djupt,
Om jag är nervös? Nej nej, jag är lugn som en ko.. litar på dig.. det är säkert!! Så nervös är jag inte i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Madde K

Vi ses därute sen!

2009-03-28 @ 17:22:01
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Titus

Söt du är!! Ska ta väl hand om Bosse

2009-03-28 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0