Städat, duschat, lagat mat

Nu har jag duschat en snabbis, efter jag kom hem från dagis har jag städat, lagat mat, badat emmah, underhållt emmah och ja, städat lägenheten, samtidigt som Thess var här. Vill ni veta vad hon gjorde under tiden?

Yes, hon läste en bok i min säng. Tycker det var kul o se hur avslappnat och skönt hon hade det, med en bra bok och under täckena. Jajamen


Nu  ska jag sätta igång med arbetet, läsa igenom det, noga.. men jag tar nog och läser det mesta imorgon, mitt huvud är rätt trött nu, fast jag kör tills huvudet kraschar på mig. Osäker på hur kraschar stavas, men möjligheten finns att någon liten bokstavspolis kommer rätta mig så...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

No work to do here, over and out. Språkpolisen

2009-03-20 @ 01:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0