Söndag

Jag kommer uppdatera senare med bilder från kvällen, just nu ligger alla bilder nämligen på Thess mobiltelefon så..

Hade iallafall riktigt roligt igår, såg nu precis att jag har blåsor på tårna bara, men det var nästan värt det.. ska dock komma ihåg till nästa gång att inte gå ut i skor som gör för ont. Gick barfota en bit.

Stackars J som fick ta hand om oss sedan, men tack så hemskt mycket. Haha, hon fick gå i slow motion, med mig hängande på armen då fötterna gjorde ont och jag tror jag babblade rätt mycket. Men men... tack i alla fall

Efter att ha dansat hela kvällen lite här och där samt tappat ut alla saker en gång på toaletten stände allt klockan 2, iomed tidsbytet.

Sov sedan hemma hos T. Riktigt riktigt skönt, att få sova alltså. Även fast man vaknade helt klibbig, helt täppt och helt torr i halsen.. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde innan vi somnade, men det var något med att vandra runt i ett täcke i kök/hall och ut.. Thess låg samtidigt och sov i soffan, och trotts vi försökte var tysta, misslyckades vi.. hmm... tror det var att vi skulle röka..

Träffade en del roligt folk igår, och ja, det var riktigt kul. Tur nog skämde jag inte ut mig för mycket.. tror jag.. fick i alla fall inte för mig att babbla om min livs historia till allt och alla, eller alla tankar min hjärna kan filosofera på..

I alla fall, nu ska jag vara effektiv, vilket säkert kommer leda till att jag ligger kvar här på soffan, men vissa säger att tanken är den som räknas så..

Skriver mer sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0