Skoldagen

Så, skolan färdig.
Är hemma hos mamma och morgan nu för att snylta lite mat..
Man blir så fruktansvärt glad när man kommer hem hit och kaffet är färdigt, den lilla röda lampan lyser

 

I skolan, vår lärare är riktigt grym

 



Oh vad skönt, mamma till och med lagar maten till mig just nu. Jag ska njuta av fiskpinnarna och potatisen hon fixar iordning :)

Min mobil är borta, och snart kommer jag få lite panik om den inte dyker upp.. å andra sidan så dyker den med säkerhet inte upp här hemma hos dem.. suck

Ja ja, så går det när man är förrvirrad, extremt förrvirrad nu för tiden, jag brukar ändå ha rätt bra koll!!
Suck

Skriver mer sedan, just nu funderar jag på om jag ska sova i halmstad imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0