Pluggdag

Vi pluggade för vårt grupparbete idag,
Här har vi då mig, lika flitig och duktig som alltid



Här har vi Joanna som vi också ser pluggar flitigt på

Aaa, tillochmed Daniel pluggar flitigt på

Här är min dator, och här har vi en annans dator, men ser ni vad jag ser? Hehe, yes, avslöjad på bild. O sedan fick JAG skit av Daniel för att Jag inte gjorde något. Hmm, bara för att vissa är smarta nog att trycka ner spelet när någon går förbi, jag var iallafall öppen och ärlig om det, haha
 

Nu har jag och Emmah varit och handlat, träffade på en gammal granne jag pratade lite med.
Trevligt, hon gav mig tipset att föda 5 barn tätt, det blir enklare så för då håller de koll på varandra och man slipper leka med dem för de kan leka med varandra. Så nu frågar jag mig själv, hmm...ska jag, eller ska jag inte? hmm
Tål att tänkas vidare på faktiskt..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0