Oss



Dagens oss, Emmah är på halvkasst humör idag, mindre roligt, men men, tålamod är något jag lärt mig ha.
Vad händer ikväll? Folk bjöd med mig påfrågesportstävling, tror inte jag kan bara, lite för sent för Emmah att komma med och Thess jobbar tidig morgon imon, men ja, om ni vill så kan jag hitta på en massa frågor som ni ska svara på, fast priset blir inte 500 kr, snarare att ni kan få en tia lott, men är det vinst på den ska den delas med givaren (mig) hehe.. ne men jag ska vara djuot upptagen ikväll med att öva mina fingrar att sätta dem rätt vad gäller ackorden G, D och C. DW skulle bli tårögd utav stolthet om han visste hur duktigt jag övade. Wiieee!
Typiskt, nu rev Emmah sönder ett helt kaffepacked, ses kanske imorgon..kram kram kram till er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0