natti natt

Nu har jag skrivit lite granna.
Gjort te som jag dricker
Slängt sopor
Hängt tvätt
Bråkat med diskmaskinen som inte ville öppna sig, men jag löste det

Så nu ska jag förbereda morgondagen vad gäller kläder och ombyten och allt det där, ställa klockan, tvätta av mig sminket, och försöka skriva lite till på arbetet.

Ibland har jag kommit fram till att det är lönlöst med diskutioner, ibland fattar jag inte ens hur jag kunde vara så dum och gå igång på ännu en diskution, när jag ändå visste från början att det inte skulle leda någon vart.
Jag tror många idag har haft en dålig dag, tur nog hade jag Thess jag kunde vräka ur mig allt på och sedan var det bra, och då menar jag inte skälla ut utan bara prata av mig med. Mitt och Thess förhållande är det ultimata, eller njae, kanske inte alltid. Hon är här ofta, men vem, gör allting, så kanske inte ultimat, men hon är bra för hon känner mig och låter mig vara den jag är, ryter till lite då och då när jag går för långt. Och det bästa, vad jag än gör, vad jag än kan tänkas komma att göra, kommer hon alltid alltid finnas där.?

Jag blir på riktigt dåligt humör om inte jag får sova ordenligt, och jag var riktigt arg imorse, något jag skäms för nu.
Men men, imorgon är det en ny dag så det är bara att börja om, på bättre humör.

Sov gott allihopa! massa kramar till er

Kommentarer
Postat av: linnea

diskussion...;) puss! när ska vi ses eG?!!

2009-03-18 @ 16:27:18
URL: http://bowforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0