Morgonen för mig

Då har jag varit och lämnat Emmah på dagis. Vi gick. Riktigt fint väder ute, även fast det är en aning kallt för öronen och fingrarna. Men nu kommer snart våren

Det gick riktigt bra för Emmah att gå hela vägen idag, vilket var skönt

o så fort kameran dök upp började hon försöka springa iväg

Men men, hon e som hon är den ungen. Personligen tycker jag att hon är bäst.

Sedan tog jag en exta promenad genom området, jag har ju bott här innan, i 2 olika lägenhetet faktiskt, så snacka om minnen man har
Den här vägen var inte rolig på nätterna, av någon anledning fungerade aldrig belysningen här och det är ett träsk på ena sidan. Man fick för sig att alla rovdjur så som björnar, vargar och annat fanns här, rövare, våldtäcksmän osv. Nu i efterhand funderar jag på hur jag kunde tro det, tror inte gärna de ligger i sumpmark för att vänta på någon, de skulle ju sjunka ner rätt ordentligt i marken.

Me, med musik i öronen, tog mig ett litet danssteg då och då, vilket säkert såg roligt ut för omgivningen

Här brukade jag och en del av mina vänner mötas upp innan vi gick till skolan, jag bodde uppför och de bodde åt andra hållet.

Här brukade jag och min kompis Stina vara då och då, eller rätt ofta, vi möttes här och pratade om saker, eller ja..nu vet man aldrig om hennes föräldrar ser detta, men vi gjorde också en annan sak här i smyg


Här brukade vi ibland gunga, på den tiden fanns det två sittgungor. Nej det är inte töntigt att gunga, det är riktigt riktigt skönt, speciellt när det är mörkt och stjärnklart

I det här trädet har jag suttit ett antal gånger, fast jag var yngre då. Men i sommar ska det klättras i igen, måste ju prova

Sedan kom jag hem, och ja, jag vet att spegeln är smutsig, men jag har ingen fönsterputts utan väntar på CSN den 25. Lite smuts på en spegel har ingen dött av (tror jag) En positiv sak däremot är att min badrumsdörr inte längre gnisslar, jippie. Så imorse roade jag mig i 3 minuter med att öppna och stänga den. Okej, jag ljög lite, det gjorde jag inte alls, men den gnisslar inte:)
 
Nu ska här pluggas en stund.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0