Min matta var fylld med damm, trotts att jag dammsög den innan med min egna dammsugare

Nu har han varit här, och min matta är ren, riktigt ren, riktigt riktigt ren. Men det värsta var när han dammsög sängen, skojar ni med kvalster det var, ändå är madrassen relativt ny.
Men men, nu är min madrass riktigt ren då jag dammsög den 2 ggr, men det var inte så trevligt att veta vam man oftast sover i. Usch.. imponerad faktiskt, ja inte av kvalstrena utan av själva dammsugaren/luftrenaren.

Sedan stack jag och Emmah till McDonalds, orkade inte laga mat idag, speciellt inte som klockan blev så mycket.

Stackaren har feber, Emmah alltså. Tycker så synd om henne då man riktigt ser hur sjuk hon är, täppt i näsan och hostar, feber. Allt på en gång. Blir att vara hemma från dagis imorgon. Tur att det hände nu iallafall, och inte förra veckan, för denna vecka har jag bara hemma plugg.

Nu ska jag titta en stund på tv, är rätt seg, men det brukar jag vara en stund efter Emmah är lagd, sedan får man lite mer energi.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jenna

Eller hur va det en himla skillnad mellan en vanlig dammsugare och den han visade?? Tror man inte att en dammsugare är så dålig. Hehe=)

Nä lilla stackaren, Hoppas hon blir frisk fort:D



Ha det så bra. Kram

2009-03-23 @ 20:47:31
URL: http://fancyface.blogg.se/
Postat av: Emil_81

o du köpte givetvis?

avbet på hur många år som helst



lurendrejeri ä vad de är

2009-03-23 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0