Maktkamper

Hemma igen,

Just nu har jag och Emmah en mindre maktkamp om hennes skor. Hon vill att jag ska ta av dem, jag vill att hon ska ta av dem annars får hon inte gå in. Vi är båda envisa, men detta ska jag vinna, så nu sitter jag här och väntar.
Detta kan nog ta ett tag, visst är det bra att vara envis och stolt ibland, men samtidigt tror jag det är viktigt att kunna ge sig ibland och visa ödmjukhet. Inte att hon ska visa ödmjukhet nu, men hon måste lära sig själv.

Här sitter hon alltså, vi får se hur lång tid det tar..


Bilden ser helt skum ut, men det får ni ta, försökte göra den mindre


Hade jätte kul hos Madde, som vanligt. Blir kanske att man är lite med dem också på lördag, inte hela natten, så oroa dig inte Madde, men en stund iallafall, då blir det nog Mårtensson som gäller, kanske B&B och Valentine, fast V tar man senare för då träffar man alla man känner som man inte sett på evigheter.
Iallafall, som ni ser fixade hon mig header lite snabbt. Den tjejen är grym, och alltid så snäll..
Det känns alltid som om jag hamnar back i vågskålen för vad folk gör för mig och vad jag gör för dom.. hmm.. vet bara inte hur jag ska ändra det, jag vet licksom inte riktigt vad jag kan göra tillbaka, eller jo, jag fick en ide... kanske..hmm...

Hejdå så länge, nu ska jag snart fixa lite mat till oss, när Emmah tagit av skorna, left-overs blir det idag.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det verkar som om du är rätt envis du med. Varför inte bara ta av dem, hon ser inte så gammal ut?

2009-03-26 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0