Lördag morgon

Jag tänkte bara säga att jag lever, men nu ska lägga mig i en soffa och vila ett tag.
Vad jag gjorde igår?
Helt oväntat fick jag barnvakt över natten, stack hem, och drack bland annat vin.. kollade på Sex and the city filmen, som var riktigt riktigt lång, och kom inte i säng förrän ja, kl 5 kanske.
Det var min kväll i grova drag

Jaha, vill ni veta detaljerna.. hmm..ok, filmen är alltså en fortsättning på serien, och Carrie ska alltså äntligen gifta sig med Mr Big.
Va? vad säger ni, var det inte detaljer om filmen ni ville ha utan om kvällen/natten?
Jaha ja, nyfikna läsare där... låt oss bara svara så här, jag är trött, sjukt trött... min hjärna fungerar inte.

Skriver när den funkar igen, om något dygn eller så, ne skoja, innan dess, senare..

Kram kram

Ps, jag hatar när man har något i ögat man inte får ut.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

kan du inte skriva nåt vetit, istälet hur man gör en grönsakssoppa!!!



eftersom du e så vacker så varför använder du smick?



PS svara din vackra blondin

2009-03-24 @ 00:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0