Kvällen

Så, nu har Jennica och Affe varit här på cigg, fick inflyttningspresent också, tack så hemskt mycket. Det hade jag inte väntat mig:)

Så nu sitter man här och tittar på när folk åker utför i rutchkanor på en gummiring, vilket ser kul ut. Jag skulle med velat prova det..

Snart ska jag göra så roliga saker som:

Vika tvätt
Plocka in i diskmaskinen
Kolla till Emmah
Funderar på att bada
Plocka fram saker till morgondagens

Visst verkar jag ha ett spännande liv? Jag tycker visserligen att jag har det, det händer ganska mycket, och jag älskar mitt liv. Samtidigt tycker jag det är skönt ibland att gå hemma och pyssla lite, fixa till saker. Jag kräver inte så mycket, jag är bra på att roa mig själv, så när vissa får panik över ensamhet, sitter jag och filosoferar samt skrattar lite för mig själv åt saker, eller fixar med något.

Nu precis fixade jag en glödlampa till min kökslampa:) Duktigt duktigt

Jag är som jag är, en aning udda, men jag trivs

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0