Kära dagbok/blogg

Kära blogg!

Idag har varit en rätt lång dag, med en massa händelser, på det stora hela en rätt bra dag, förutom att jag har lust att sticka en kniv i äggstockarna, men det brukar jag ju ha några dagar i månaden.

Dagens bästa idag var:
När Jennica och Affe kom och hälsade på, känns kul o få mer kontakt med dem, samt mammas besök.
(Ursäkta D. att jag inte nämner dig här, men vi brukar ju vara då och då, plus att jag inte var så social vilket jag ber om ursäkt för)
Just det, en sak till var dagens bästa, eller några saker till, de andra tyckte mitt arbete var bra, eller vårt arbete, och jag har kollat upp en sak, vilket känns skönt, så man slipper tänka på det något mer.

Dagens värsta var:
När jag råkade radera en del bilder från datorn, men jag löste det, fast under 16 minuter var hjärnan frysen
Också att en kille via facebook ställde en del skuma frågor och sedan frågade om jag ville gifta mig med honom!! WHAT!! hur hittar de mig och vem tror de att jag är????? Snygg blond tjej på facebook, hmm, hon måste ju bara vara blåst och ute efter en sak?? You got it all wrong!! Varför drar folk alltid förhastade sluttsattser, säkert inte bara om mig, men jag utgår ifrån mig själv nu.. blir så trött på idioti.. men men, du är ju singel.. jajamen, och hade jag velat ha någon hade jag för länge sedan tagit första bästa, men nu vill jag inte ta första bästa, eller ens andra bästa, eller 3 bästa osv..

Men vad var det Einstein sa? Det finns 2 saker som är oändliga, universum och den mänskliga idiotin, och jag är inte säker på universum.

Jaja, nu ska jag poppa popcorn och lägga mig i sängen..

Sov gott allihopa, dröm gulligt och allt det där:)
Imorgon kommer bli en kanondag med vackert väder, då det inte blåser och skola bara mellan 9-12, sedan ska jag till chili och shoppa gärnet, eller ja, något sånt

Kommentarer
Postat av: D

Hehe. Jag kom ju med på ett hörn ändå. Det där citatet från Einstein låter bekant med. Vart har du hört det egentligen? ;). Kram

2009-03-23 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0