Kanske är dags med en ny mobil

Jag funderar allvarligt på att skaffa en ny mobil.
Alltså gå in och ta ett abonemang någonstans, helst 12 månader bindning, men kanske 18, inte 24.
Som Joanna så igår, under den tiden jag känt dig, har du aldrig haft en välfungerande  telefon så det kanske är på tiden.
Fick mig att tänka lite, för alla mobiler jag haft eller har dör rätt vad det är, hackar fastän mottagningen är full osv, och nu har jag ju faktiskt ingen hemtelefon så de kanske är lite viktigt.

Så nu till frågan, vilka ska man välja av alla mobiloperatörer, 3, tele1, telia, halebop osv... och vilken mobil ska man ha. Känner att jag ligger rätt mycket efter på den fronten faktiskt...

Där fick ni något att fundera över nu sä här på kvällen..

Hejdå så länge *vinkar frenetiskt* *vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0