Inget vettigt

  


Har absolut inget vettigt att skriva om.. så då är det ju lika bra att vara tyst säger de, eller så sätter man upp lite bilder.

Har i alla fall varit lite effektiv, fått mina böcker beställda, och mat till Emmah lagad.. känner mig en aning duktig..
Emmah sitter här bredvid och just nu tittar vi på lilla sportspegeln.. en helgalen tjej som håller på med fäktning idag.. shit vad hon är överdrivet energisk för vad hon håller på med. Haha, hon är skrattretande. Men visst kan det vara kul att människor är så olika, ibland..

Nej nu ringer mb, ska svara..bye bye

Kommentarer
Postat av: D

Haha Du kunde verkligen inte låta bli den bilden eller hur.

2009-03-30 @ 22:49:58
Postat av: D

Haha du kunde inte låta bli den bilden va :P..men det var en trevlig kväll :)

2009-03-30 @ 22:52:14
Postat av: Rebecca

vilken av de 2 låtarna tycker du jag ska sjunga i idol, låtarna finns i min blogg :)?

2009-03-30 @ 22:57:41
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0