im back

Tja, im back.
Hoppas allt är bra med er, själv sitter man hemma hos pappa (behövde internet) och äter thaimat.
Starkt, men gott.
Måste bara säga hur bra jag trivs i lägenheten, min helt egna.
Jag kan ha mina egna saker överallt, inte tänka på att bara hålla mina saker där nere, eller i ett rum.
Här kommer en massa bilder på mig, ego som man är
Hello, im back.
I hope everything is great, im at my dads place, eating thaifood.
I love my apparment, just had to say that, i can have my own stuff everywhere.
Alot of pics at me, hehe










Emmah hade kalas igår med sina nallar.
Mamma och morgan kom på besök så Emmah tvingade Morgan att leka med henne
Emmah made Morgan play with her and the teddybears last night, they had a party for the bears.

Jag hoppas mitt internet kan komma snart till lägenheten, man kommer på hur ofta man behöver det, samtidigt som det är lite skönt att klara sig utan det, jag får en massa annat gjort.
I hope my internet will start working soon, i need it, but also, i have alot of time for other stuff whitout the internet
Yesterday i took care of all my papers i had from school 10 years back, and i found Emmahs card she got when she was a baby=)

Jag skriver mer lite senare, nu ska jag kolla igenom mail och facebook
I write more later, need to check my mail and facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0