Ibland vet man inte vad man ska skriva som rubrik

Ja ni, man hade en del att kolla igenom, och nu ska jag vidare. Behöver plugga en del också

Min pappa har en karta över norden hemma, en dag tänkte jag sätta nålar överallt där jag vill åka, bara i sverige, fast det skulle bli alldeles för många nålar kom jag på
My dad has a map over Sweden, i want to put pins for everywhere i want to go, but there would be alot of pins


kan ni gissa vem det där helt underbart gulliga charmtrollet är?
Can you guess who that cute kid are?

Iomed pappa min är gift med en thailändare ser det ut så här här
My dad is merried to Oom, from thailand, thats why it looks like this here

Den lilla katten, hon ser mer oskyldig ut än vad hon är
Maybe she looks like a cute and nice cat, but....love her anyway

Thess rum
Thess room

Thess säng är aldrig bäddad
She almost never make her bed look nice

Utsikt från köket
Wiew from the kitchen


Om ni saknar mig grymt mycket, så kan ni ju alltid läsa Thess blogg lite, HÄR finns den. Hon heter alltså thisoneday, men klicka på HÄR där borta så kommer ni dit.
Vi ses och höres imorgon allihopa, då kommer jag bland annat ge er mer tips på vad ni kan läsa för att roa er själva en aning nu när jag är här så sällan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0