Hon sover

Nu är Emmah badad och ligger och sover. Äntligen, så nu ska här pluggas. Visserligen pluggat innan, men vet ni hur svårt det är att få till ett syfte? Alltså ett syfte till problematiseringen vi ska skriva om. Varför vi gör arbetet. Det är rätt svårt att formulera det hela rätt.



Förmiddagen imorgon ska jag simma och bada med Emmah, för att hon ska tränas, mellan 10.-11 så gruppen, jag kommer vid halv 12, för jag lyckades få mamma att hämta Emmah och köra henne till dagis så jag slipper den extra körningen.
Som ni förstod så ska det pluggas sedan klockan 11:30-15:30
16:00 hämtas Emmah, sedan ska mitt köksbord hämtas, efter klockan 4 med D.
Suck vad svårt det är att få ihop planeringen ibland, alltid något som hamnar i kläm. Men men, jag klagar verkligen inte, även fast det är jobbigt ibland.

En badande Emmah
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0