Fattigdomens nöd

Är hemma hos pappa nu och snyltar på internet, kan behövas det med ibland.
Hade inget att äta hemma heller. Så blir det när man är en fattig, ensamstående, nyinflyttat student, hehe, men jag lider inte utav det, jag klarar mig. Jag är faktiskt riktigt duktig på att klara mig med väldigt lite, så länge alla räkningar är betalda klagar jag inte. Nästan aldrig iallafall.  Eller ganska sällan iallafall. Förutom när jag då och då slänger ur mig hur lite pengar jag har på kontot då, eller att jag inte har råd.
Ja, studietiden är fattig, men jag tar igen det sedan. Då ska jag skratta till alla andra som skrattar åt min fattigdom nu, haha, ska jag skratta.
Inte för att någon skrattar nu då, men OM, om är bra.

Kommentarer
Postat av: camilla

pank och fågelfri brukade min farmor säga ...

2009-03-09 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0