Färdig :)

Så, nu ser här en aning bättre ut

Här har vi städhjälpen, fast hon hatar dammsugaren, den ungen påminner rätt mycket om mig, hmm..

Städerskan själv i städ/sov/slappe kläder. Yes, det finns en anledning till att bilden är lite mindre och att jag tog den långt ifrån, vill ju inte glänsa för mycket med min naturliga morgonskönhet, (ironi kära vänner, jag var ironisk nu)

Resultat, och då skulle ni sett innan..


Såg att jag fått skattedeklarationen, ska få tillbaka 500 kronor, jippie. Vad ska ni göra för pengarna? Jag funderar på att köpa ett eget lyxplan, eller kanske en snygg båt med en massa betjänter på, eller kanske ta en jorden runt resa på obestämd tid. Köpa en helt ny garderob vore också roligt.. hmm.. jag bara älskar att få tillbaka så mycket pengar, man blir alldeles till sig och vet inte riktigt vad man ska göra för dem :) Vad ska jag med 500 kronor till??

Kommentarer
Postat av: Titus

Jag hade satsat på båten!!

2009-03-28 @ 17:45:11
Postat av: camilla

Elias ÄLSKAR dammsugaren ... tjatr om "dassuan"som han kallar den mest hela tiden... är nog hans bästa leksak han gråter när han inte får ta fram den--- haha .. så du kan låna han nästa gång det e städax ...

2009-03-28 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0