Det var diskat

God morgon!

Hur är det med er idag? Med mig är det bara.. lite trött



Saker var diskade när jag kom hem från dagis nu på morgonen, helt coolt!
Men nu ska jag snart ska jag till skolan, T ska hem..
 

Jag måste börja sova ordentligt, känner att det inte är hållbart att alltid vara trött, å andra sidan missar man ganska mycket roligt om man sover för mycket, hmm... vad göra??
Kommer inte ta med datorn till skolan så ni får vänta till efter 4 med ett inlägg till...

Skolan går före, säger jag som alla andra... massa kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jhag känner igen killen på bilden..det där leendet känner jag igen..vem e det?! super jobbigt att inte komma på...

vill förresten se din lägenhet någondag, hade varit kul att ses! puss

/Linnea

2009-03-31 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0