Dagen hittills

Hemma nu!

Hade lunch på espresso house, eller de andra åt, jag tittade på med min kopp.

Min kopp
 
De andras lunch, cola och kaffe och macka
 
Träffade en riktigt söt hund också som självklart ville sitta i mitt knä, fast det ville väl inte jag riktigt.
Så söt och snäll, fast jag sitter där med solen i ögonen djupt koncentrerad på någonting
Hundens ägare är också med på ett hörn, fast på en liten bild då jag inte vet om personen vill vara med på ett hörn.
Fotografen ville inte vara med på kort, så den bilden slipper ni


  

Gissa vem som är grym på att bogsera? Yes, jag. Fast i början gick det sådär, de första minuterna, sedan så..
Jag och min bil säger jag bara...


Kommentarer
Postat av: Becka

Söt hund

2009-03-27 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0