Bilder... wiie

Här kommer bilderna.. wiiihiii

Här var vi fortfarande hemma, och där på en liten bild har vi han som körde oss till halmstad..


Bilder från dagnsgolvet, på toaletten, ja det finns en anledning till att en bild är mini-liten.
Vi hade riktigt kul, haha



Skorna åkte av där i slutet ja, efter att tårna höll på att dö. Har faktiskt blåsor idag
Minneslapp till mig: Gå inte ut i nya, oingådda skor med jätte hög klack. Ska köpa gympaskor nästa gång, vet precis vilka jag vill ha.

Där har vi min omhändertagare med. Jajamen, tydligen behöver jag en sån. Jag ser ut som jag gör och hon tittar på mig med medlidande i blicken. Haha,, ni anar inte hur snäll den tjejen var/är. Det var nog inte lätt att gå med mig hängande på armen med mini-små steg.

Dagen efter måste man ha pizza, jag och Thess delade på en riktigt god pizza (Du hade rätt T, riktigt goda)
Här kommer en minibild också under väntans stunder iomed pizzerian inte öpnnade förrän klockan 2

Jag har gjort bilden liten med flit, även fast jag tycker bilden blev bra finns det kanske dom som inte tycker det. Det handlar om respekt...



Nu ska jag röka, sedan fortsätta på arbetet. Men jag skriver till er mer imorgon..

Sov gott allihopa och ha det riktigt bra. Massa kramar till er från mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som en lyckad kväll/natt

2009-03-29 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0