Torsdagkväll

Åkte precis inom kiosken här i närheten för att handla mjölk och cigg.
Tyckte att folk tittade till lite extra på mig och blev lite fundersam men brydde mig inte så mycket.
Hela den norska familjen tittade till en extra gång på mig, han i kassan och killarna i 16 års ålderns utanför.
Alla tittade på mig och flinade lite.
Jag tänkte faktiskt inte så mycket på det. Handlade det jag skulle ungefär, och tänkte att jag kanske såg extra sliten ut.
Eller att jag kliat mig i ögonen med maskara (vilket råkar hända mig då och då) eller ja, de kanske bara tittade för att titta.
De log ju lite iaf så det var ju inte fientliga ögonkast jag fick.

Kommer hem, och tittar mig i spegeln



Där har vi det.. jag gick omkring med ett klistermärke i pannan jag fick av Emmah.. sedan glömde jag helt av det..
Man ser det inte, men jag fick hennes finaste klistermärke med den lilla sjöjungfrun ariel på.. de ni...!!

Nu ska barnet nattas så att hon orkar med dagen imorgon.

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ha ha ha ha!

Nåväl ett roligt minne för livet ;)

2009-07-16 @ 21:14:32
Postat av: camilla

Sådant är ju sååå härligt ...hahah...

2009-07-17 @ 07:30:59
Postat av: camilla

Sådant är ju sååå härligt ...hahah...

2009-07-17 @ 07:31:16
Postat av: Linda

Hahaha =) snyggt! säkert ingen som märkte.. ;)

2009-07-17 @ 17:57:54
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0