Torsdag

Nu börjar jag bli en aning trött på vädret

Jag vill ha sommar och sol lite till. Plus att gräset växer så in i i det här regnet, och så kul är det inte att klippa det.

Annars sitter jag här idag och ska snart iväg en runda till mamma och äta mat :)
Ska bli gott faktiskt..
Tänkte baka bullar innan idag, men gav upp den iden då jag upptäckte att jag inte har någon brödkavel, och som de flesta kan räkna ut, så kan det vara en stor fördel med just en kavel då man ska baka.

Önskar mig nu alltså 3 saker
En brödkavel
Ett våffeljärn
och en massa pengar... :)

Igår var jag hos pappa hela dagen, efter att j lämnat av mig där.. Han skulle iväg till studion då så, och jag hade möte med min nya chef.
Dagen innan dess kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, förutom att J kom på kvällen.
Tiden försvinner när man är med honom.
Fast tiden går vansinigt fort ändå..

Som chefen sa igår, tänk vad du har hunnit med mycket för att vara så ung.
Ja så har jag faktiskt inte tänkt innan, men det stämmer ju faktiskt en del..
Tänk vad bra jag är ändå, även fast man går omkring och tycker att man inte gör just någonting. Eller inte kan göra någonting.

Som nu, vill åka iväg någonstans :) Där det är varmt.. men jag har inte de pengarna..
Tänk nästa år när jag börjar jobba och livet kommer bli helt annorlunda :) Så spännande...
Får se vart jag hamnar bara.... :)

Nu kommer mamma, bye bye och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0