Fortfarande torsdag

Så, det blev aldrig något till Falsterbo, då det tydligen är fruktansvärt mycket folk där, vilket gör att man får stå en del timmar i en bilkö.

Stack istället hem till pappa och gjorde väl egentligen inte så mycket.
Råkade somna till i 20 minuter men lyckades ta mig upp genom att självmant trilla ner från soffan (hårt) och krälande ta mig till kaffebryggaren. Att gå upp klockan 6 på morgonen är kanske inte riktigt min grej, men vad gör man inte ibland..?

Efter detta stack jag till Eurostop ett tag med syster. Emmah hade tagit sönder hennes diadem, och då Emmah ganska ofta lyckats med detta blev jag tvungen att ersätta henne ett.
Köpte också en nalle till Emmahs pappas bebis, hennes halvlillebror blir det, då Emmah ska träffa dem imorgon.

Såg på Eurostop två arbetskamrater till några jag känner, eller egentligen är bara en av dem en arbetskollega och den andre är dennes flickvän. Det roliga var att de stirrade lite diskret när de fick syn på mig, då de kände igen mig :) Haha
Jag såg tillochmed vad de tänkte.
För det har ju blivit på senaste att jag träffat en J. Vi är inte tillsammans eller så, men människor har ju en benägenhet till nyfikenhet så.. :)

Nu är jag så sjukt trött så jag ska hålla mig vaken tills jag istället blir pigg..
Tänk då, om jag är så här trött, hur trött borde inte andra då vara. Tänker då på de som jobbar och så.. de som alltid går upp tidigt.
Tyvärr kanske jag tillhör en av morgonmänniskorna om ett år, då jag inte vet vart jag får jobb eller med vilka arbetstider.

Men allting löser sig, så länge man löser det ;)



hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0