Äntligen hemma

Eller äntligen och äntligen, kanske är fel ord, men måste man hem så måste man.

Åkte alltså en runda till Halmstad.
Visserligen hittade jag aldrig presentkortet till Chili. Blev helt säker på till slut att det säkerligen blev stulet i våras från Thess bil då hon hade inbrott.
Hade nämligen glömt det där en dag..
Men gissa vad som händer när jag kommer hem.
Jo jag får en uppenbarelse, och tar en titt bakom byrån i hallen.
Jajamensan, där var det :D
Lycka kallas det

Men en runda till Halmstad blev det med Emmah i alla fall, och nu ligger jag här och knaprar chips och choklad med ett glas mjölk.
Det kallas också lycka :D



Från och med imorgon kommer jag få en sambo tills på torsdag kväll :)
Jag ska ha maten färdig efter jobb, jag ska gå som en liten gullig hemmafru och städa och tvätta så att det är fint till den kommande.
Jag ska ringa och fråga om det möjligtvis går att köpa med sig lite mjölk hem efter jobbet, eller oroligt ringa om personen i fråga skulle råka vara lite sen efter jobbet. Jag ska självklart också ringa och fråga vad personen är sugen på till middag.
Ja allt det här ska jag göra :D En perfekt hemmafru. Jag går hemma med barnet, och sköter hemmet.
Det ska bli så mysigt också på kvällarna med ansiktsmasker och filmer i soffan.
Eller kanske till och med att vi ligger i varsitt soffhörn och läser en varsin bok.
Jag är ju egentligen som gjord för det här med samboskap, i alla fall för några dagar.
Frukosten färdig på morgonen, som vi äter gemensamt, även om jag skulle kunna sova längre, eller vinka hejdå från köksfönstret och glatt ropa hej när personen kommer hem efter en lång arbetsdag :D

Jajamensan, så mysigt så mysigt ska vi ha det, vi tillsammans, jag och Madde :)

Nu ska Rebecca sova, eller ligga en stund framför tv:n i allafall.

Sov gott sedan allihopa..
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag vill också ha "glad mjölk"! Låter som något fantastiskt enastående...

2009-07-13 @ 23:36:52
Postat av: Magnus

wow nu blev det glas-mjölk istället :P



TROLLERI!!!

2009-07-14 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0