Köp inte...

Ska bara ge er ett tips på vad ni inte ska köpa:



Den får man verkligen inte upp.
Man köper den för att den luktar SÅ gott, men vad hjälper lukten om du inte får upp skiten?
Har försökt i veckor med att få upp min, men nepp.
Min syster hade samma problem så denna hamnar LÅÅÅÅÅÅNGT ner på MINUS listan.
Jag vet inte ens om den är bra, var så länge sedan jag fick upp den så jag kommer inte ihåg.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag slänga min sån läppbalsam burk.

Köp dem på Bodyshop istället, med skruvkork, de luktar gott, de är bra, och man kan faktiskt öppna dem. Stort plus på det.
God natt allihopa
Ciao/Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har den, får upp den varenda gång

2009-01-05 @ 00:52:17
Postat av: Agilitydream

det som hänt travoltas son är så himla tragiskt.

2009-01-05 @ 01:01:27
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: LINDA LOTTAR UT EN SEX AND THE CITY-BOX

Vad konstigt att den inte går att öppna! Jag har aldrig sett det läppbalsamet innan. Vad bra att du skriver om det! Var har du köpt den?

2009-01-05 @ 10:28:28
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0