Friskis och svettis,

Ett av mina nyårs löften var ju att träna en gång i veckan, och jag har hittat en "Danspass" på friskis och svettis som jag ska prova på.
Emmah då? Jo, jag ska se om det är en möjlighet att ta med henne, kanske kan funka, om inte? Hittar jag på en annan lösning.
Skulle egentligen behöva styrketräna med, men nu ska vi inte överdriva så därför tar vi små pytte steg till förändring, det är bara den 2 idag så.
Men kolla upp ni med lite olika träningssaker man kan göra.
Friskis och Svettis har bra priser, men jag kan inte bedöma hur duktiga de är (än) det kommer.



Nu ska jag iväg till stallet och träna genom att lyfta lite hö halm och annat
Ciao/Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Kårgymmet kårgymmet kårgymmet! :D Okej jag vet, det skulle inte gå, men ändå :D

2009-01-02 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0