Good morning

Vaken! Eller varit det ett tag, men nu skriver jag äntligen.

Awake, or, Ive been awake for awhile, but now Im finally writing

Emmah såg ut så här imorse
Emmah lookes like this this morning




Snygging där. Såg lite roligt ut faktiskt. Just nu är hon ute och leker i snön, nej inte själv, med Morgan. Jag håller på att skriva om samhället här inne så.

Pretty face. She lookes a bit funny. Right now shes out in the snow playing, no, not by her self, she with Morgan. Im inside writing about the society

Tror ni det går att skapa ett samhälle där det kan bli någorlunda bra för alla?
Jag tror inte det, däremot tror jag vi måste börja underlätta för den enskilda individen att skapa lycka, men samtidigt hålla ihop gemenskapen, vilket är väldigt svårt. De höga skatterna i Sverige underlättar ju inte heller för den enskilda individen, men jag personligen ska verkligen inte klaga. Jag får förändra sedan när jag väl börjar tjäna på det, om jag nu kommer fram till att det skulle vara mödan värt att göra förändringar.:)

Do you think its possible to create a society were its pretty good for everyone?
I dont think so, but I do think we have to make it easier for the personal individuals to create happiness fpr themselfs, but at the same time hold the fellowship togheter, and thats really hard. The high taxes we have in sweden dont make it easier for the personal individual either, but I shoulndt complane. I can start to make changes later when I make some of it, IF it should be worth doing it:)

Kommentarer
Postat av: Deyan

OMG, you will become a politician :)

Social justice is hard to reach

2009-02-21 @ 12:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0