Snow this morning

Typiskt, men blogg.se har bråkat hela dagen.
Nu är jag iallafall hemma och har hämtat Emmah från dagis.
Varit i stallet nästan hela dagen och pratat med Monica.

How typical, blogg.se have been messing with me all day.
Now Im home finally, and been picking Emmah up from daycare.
Been at the stable all day and talked with Monica

Nu ska jag snart laga lite mat och sedan sätta mig och plugga ordentligt.
Funderar på om jag orkar vara med min kompis David idag, men det hade ju varit trevligt.
Får se helt enkelt.
Now Im about to make some food, and then start to study hard.
Thinking about if Im to tired to hang out with my friend David today, it would be nice though.
Lets just see

Bilderna är från imorse, Emmah hjälpte till.
Pictures from this morning, Emmah helped me out

Tack för alla kommentarer, det hela handlar bara om en massa missförstånd och annat, och på grund av att jag inte vill peka ut någon eller sätta dit andra så kan jag inte förklara djupare. Kommer kanske förklara en dag om några år för er jag känner, hehe..
Thanks for all the comments, but its just all about a lot of missunderstandings hand other stuff, and becouse I dont want to point someone out or put other in a corner I cant explain everything any deeper. Maybe one day, in a couple of years I will to you who I know, hehe









En sak har jag varit imponerad utav ett bra tag. Hur mycket man har betytt för vissa människor, för tydligen kan de inte släppa en.
Mottsattsen till kärlek är inte har, det är likgiltlighet. För hat är fortfarande en känsla, och finns det känslor kvar, finns det hopp.
Its one thing I´ve been impressed by for a while. How much I have meant for some people, becouse apparently they cant let you go.
The opposite of love isnt hate, its ignorance. Couse hate is still a feeling, and is there feelings left, there are still hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0