Love in the world

Så, nu ska jag och Emmah snart iväg på middag tillsammans med Joanna och Carlos.
Kommer bli väldigt trevligt med "äkta" mexiansk mat:)
Min dag har idag varit näst intill helt perfekt, och innan vilade vi middag så att både jag och Emmah ska orka med kvällen.
Har fixat lite med bilen också, då nu tror jag att den ska låta lite mindre. (och ja, jag gjorde det själv, jag har inte helt borta vad gäller sådana saker)
So, soon Emmah and I are going away for dinner togheter with Joanna and Carlos.
Its going to be very nice with "Real" mexican food:)
My day have been close to perfect today, and before we took a nap so bouth me and Emmah will manige the evening.
Have done some stuff with my car too, so I think its going to be less noisy now  (and yes, I did it my self, Im not totally gone about that kind of stuff)

Så här ser Emmah ut ikväll
This is how Emmah look tonight





Och så här ser jag ut ikväll
And this is how I look tonight



Jag önskar er alla en helt underbar kväll, konstigt hur man nästan kan känna hur kärlek flödar över jorden idag, och det gör mig ledsen att tänka på de som just nu känner sig ensamma, eller de som svälter, de som dör, eller för alla barn som far illa. Äldre som inte får besök, eller för dem som inte har någon familj, eller vänner som finns där för dem. Jag lider med dem som just nu är i krig, och de som har andra bekymmer.
Jag önskar att jag kunde för en kväll, stoppa allt och låta alla känna så som jag känner idag. Det finns kärlek i världen, men varför verkar den inte räcka till alla?

Jag skickar en kram till er alla

I wish you all a wonderfull evening, funny how you almost can feel the love flowing around the world today, and it makes me sad to think about the people whi feels lonely today, or the ones starving, or the ones daying, or for all the children that are abused. Older people that noone visits or the ones without a family, or friends that isnt there for them. I suffer for them that are in war right now, and they who have other problems.
I wish I could just for one night, stop everything and make everyone feel like I feeling today.
There is love in the world, but why does it seem like its not enough left for everyone

I send you all a hug

Kommentarer
Postat av: Therese

Ohh sexy momma ;)

2009-02-14 @ 23:07:08
Postat av: Titus

Mmmmm :-)

2009-02-15 @ 04:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0