what to do with the doll?

Jag är så seg idag, så nu sitter jag och stör mig på alla på Mtv, rika bortskämda barn och sånt.
Avundsjuk kanske ni tänker, och ja, kanske det, men, jag har så mycket mycket mer livserfarenhet än dem, och jag vet mer om livet än dem, vilket gör att jag kommer klara av livets upp och nergångar bättre än dem, herregud, de lever ju inte ens i den normala världen, de lever i en liten bubbla, och den täcker inte mycket av livet.

Im not on top today, so now Im looking at MTV, rich, spoiled kids and stuff.
Jelous? Me? nope, I have alot more experience than them. I know more about life than they do. They dont even lives in the onrinary world, they live in there bubble, and that bubble doesnt cover alot of the world, or, they are just playing stupid on MTV, hmm


Jag har iallafall varit lite effektiv idag, ser ni, garderoben är tom
Vad gör man med en gammal ful och lite äcklig docka som hon ärvt, not from my side of the family?
Vill inte ha kvar den, men ... kan man slänga den?

Well, you see, at least the warderob is empty, but what the heck should I do with that doll, its old, and ugly, but a gift to Emmah, her grandpa played with it, so...



Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Du skriver så d....a klokt ,klart du kan slänga dockan (spelar ingen roll vilkrn sida av familjen )tycker jag i allafall.

2009-02-28 @ 20:46:55
Postat av: Aleks

Var med och tävla i min blogg :D



http://cheeraleks.blogg.se/2009/february/tavling-2.html#comment

2009-02-28 @ 21:00:11
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läskig docka

2009-03-01 @ 00:46:49
Postat av: Magnus

"Jag är så seg idag, så nu sitter jag och stör mig på alla på Mtv, rika bortskämda barn och sånt.

Avundsjuk kanske ni tänker, och ja, kanske det, men, jag har så mycket mycket mer livserfarenhet än dem, och jag vet mer om livet än dem, vilket gör att jag kommer klara av livets upp och nergångar bättre än dem, herregud, de lever ju inte ens i den normala världen, de lever i en liten bubbla, och den täcker inte mycket av livet."



Kloka rader min vän. Men det är ju verkligen så, bortskämda brats lever i en bubbla, och vet därför inte hur man ska tackla livet i motgångar, därför de inte är vana vid motgångar.



Men däremot är de vana vid självgodhet och behandla "mindre värda" som skit ;)



Du är en vanlig jordnära tjej (och väldigt snygg men med en hjärna till skillnad från bratsen :D)

vänlig och omtänksam, och du vet hur man ska tackla livet, trots att du inte har massa pengar på fickan.



Du är en bra tjej Becco :D







2009-03-01 @ 04:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0