My night with the mexican

Hemma igen, Emmah somnade i bilen på vägen hem. Åt jåtte gott, och hade riktigt trevligt.
Tydligen är Carlos riktigt bra med barn, vilket jag inte visste innan, men han var trött idag. Han visade en massa bilder på Mexico, så nu vill jag åka dit, kul att man känner honom med, för då kan man träffas där.
Här kommer lite bilder på kvällen
Home again, Emmah fell asleep in the car on the way home. Had really good food, and had a really good time.
Apperently Carlos is really good with children, I didnt know before, but he was tired today. He showed me alot of pictures of Mexico, so now I want to go there, its fun you know him too, couse then you can meet there.
Here´s some pictures from tonight

Han gjorde Burittos, (tror jag det stavas) med kyckling, paprika, ost, dip = sour creme, och det var väldigt väldigt gott
He did Burittos (I think its spelled like that) with chicken, paprika (whatever thats called in english) cheese, dip=sour creme, and it was really really good


Emmah tyckte det var jätte gott
Emmah thought it was really good


Emmah spelade lite gitarr, tror hon kan bli proffs sedan
Emmah played some giutar, think she can go pro later

Carlos, och Hoppe - Lisa, Hoppe-Lisa tyckte att det var trevligt att få komma med berättade Emmah
Carlos and Jumpe-Lisa, Jumpe-Lisa thought it was very nice to come along Emmah told me
 
Två riktigt dåliga bilder på mig som Emmah tog, men men, man kan inte alltid vara snygg, haha
Really ugly pictures of me that Emmah took, but but, you cant be good looking all the time, haha
 

Carlos och Emmah spelade pingis
Carlos och Emmah played ping-pong


Carlos spelade lite för Emmah, han är riktigt duktig faktiskt
Carlos was playing for Emmah, he´s really good actually


Hade en väldigt trevlig kväll, tyvärr var Joanna tvungen att åka iväg rätt tidigt då hon skulle jobba, men det kommer fler kvällar.
Had a really nice evening, sadly Joanna had to go earliy  becouse she was going to work, but they will be more nights to come.

Kommer ni ihåg filmen Moulin Rouge? Där sjöng ju en: The greatest thing, you´ll ever learn, is just to love, and beloved in return
Kan nog vara sant, men det behöver inte gälla bara en sorts kärlek, för den stora kärlek som verkligen har förändrat mig är Emmah, och hennes kärlek till mig. Sedan har jag också lärt mig en massa utav mina gamla pojkvänner, men det kan vi ta upp en annan gång.
Do you remember the movie Moulin Rouge? There was one singing; The greatest thing you´ll ever learn, is just to love, and be loved in return.
Can be true, but it doesnt have to be one kind of love, becouse the big love that really have changed me is Emmah, and her love to me. Then I´ve learned alot from old boyfriends too, but we can talk about that another time.

God natt allihopa, hoppas ni haft det lika bra som mig idag
Good night everyone, hope you hade it as good as I had it today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0