Saturday

God morgon kära blogg
Good morning dear blog

Det här hade jag behövt att ngn kom med för länge sedan till sängen..
Det är kaffe om ni inte förstod det, men jag tror de flesta av mina läsare har uppfattat att jag behöver kaffe på morgonen.
Jag tror inte ni skulle vilja träffa mig "innan" jag fått kaffe en morgon jag sovit lite. Inte roligt
This is what I would have needed a long time ago, someone bringing it to bed
Its coffee if you didnt get that, but I think most of you who knows me knows I need coffee on the mornings.
I dont think you would want to meet me before my coffee on a morning when I slept bad



Frukost
Breakfust, haha, bara skoja, vet att det stavas breakfast


Min älskade helt underbara unge som låtit mig sova ganska länge idag.
Jag tror faktiskt inte att det finns en bättre unge, men sedan är hon ju av mig cokså. I made her.'¨
My beloved and wonderful child that let me sleep for a pretty long time
I cant think of a better child, but then again, I made her, all by myself



Jag är bortskämd av henne, jag erkänner det.
She spoiles me, I admit



Har drömt helt konstigt hela morgonen, massa skumt hit och dit, men nu kommer jag inte ihåg riktigt vilket stör mig.
Tänk om det var något viktigt.
Been dreaming strange all morning, but I dont remember what, and that bugs me.
What if it was something important


Nej nu ska här drickas kaffe och sedan flyttpacka.
Om någon känner för att ge mig en betjänt i inflyttningspresent så gärna, men han får vara lite kyltålig för han kommer få sova utanför i tält. Hehe, en kaffebetjänt.
Vissa säger visserligen till mig att skaffa en pojkvän som fixar det, men..suck

Nope, time for coffee and then pack my stuff for my move.
if someone wants to give me gifts so sure, I need someone/something that can bring me coffee every morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0