My new calendar

Åt suchi idag till lunch med Joanna, farligt, för jag börjar bli beroende.
Had Sushi for lunch with Joanna, dangerous, couse Im starting to get .......

Köpte en kalender också, vet att jag pratade innan om att jag skulle beställa en, men fick för mig att jag behövde en nu (vilket jag gör) iomed jag alltid glömmer bort saker.
Köpte denna för att den var liten, billig, och matchar min Burberry väska jag fick av min kära Joanna.
Bought a calendar today too, I know I talked about earlier to order one from internet, but decided I needed one now (witch I do) becouse Im allways forgetting things.
Bought this one couse it was small, cheap and goes with my Burberry bad my dear Joanna gave me.




Jag vet att vissa av er kommer tycka den är ful, men, jag bryr mig inte=)
I know some of you are going to think its ugly, but, I dont care=)


Kommentarer
Postat av: jane

jag undrar det ibland oxå,fick ju 2 samtidigt men ,ja det mycket jobb och tålamod som krävs!!!men skoj oxå..har själv 4 syskon,och sambon har 8 syskon!!!van vid stor familj typ!!

2009-02-12 @ 18:23:47
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0