My long day

Äntligen är jag hemma efter en lång dag.
Först var jag hos Lane och hälsade på, hon har ju två barn nu, och det var riktigt kul att träffa henne igen.
Sedan åkte vi till Joanna och pluggade i några timmar. Träffade hennes familj och allt var jätte trevligt.
Tyvärr hann vi inte  riktigt klart med arbetet och jag tror Joanna sitter med det Nu och skriver på det.
Hon är grym den bruden, vet inte om det finns något hon är dålig på faktiskt.
At last Im home after a long day.
At first I visited Lane, she has two children now, and it was so fun meeting her again.
Then we went to Joannas place and studied for a couple of hours. Met her family too and everything was really nice.
Unfortunately we didnt finish the paper and I thing Joanna is doing it Now.
Shes asome that girl,  actually I dont know if theres anything shes bad at.


Åt Emmah satte vi på film som hon fick titta på samtidigt som vi skrev på datorn, därför hon har hörlurar.
For Emmah we put on a movie that she could watsh at the same time we wrote on the computer, therefore she has headphones.





Hittade på kameran riktigt gamla bilder på Emmah, för jag hade glömt minneskortet till kameran hemma, så bilderna hamnade på det inbyggda kamera minnet, och där minsann fanns det 4 gamla bilder på Emmah,
Found in the camera really old pictures of Emmah, couse I had forgot the memorycard for the camera at home, so the pictures ended up on the built-in memory in the camera, and there you see I found 4 old pictures on Emmah







Haha, hon är så lik sin pappa, väldigt lik sin pappa, men samtidigt kan man se att hon är lik mig när jag var liten, förstår inte riktigt hur det går ihop, så mycket som sin pappa, och samtidigt så lik mig..hmm
Haha, she looks so much like her father, but at the same time you can see that she looks like me when I was a baby, dont understand how that work, so much like her father, and still like me..hmm

Kommentarer
Postat av: Madde K

Emmah har ditt leende :) Det syns tydligt, men ja hon är lik sin far ^^

2009-02-16 @ 11:31:34
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: camilla

tycker hon är så lik dig men jag har ju inte sett hennes pappa .... är otroligt det där med likhet tycker jag... en del är ju nästan kopior av sina föräldrar och syskon ... man kan to.m se likheter i släktingar det är lite mysigt tycker jag... ha det gott...

2009-02-17 @ 06:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0