The spinless

Tror jag iallafall att de stavar sitt namn, i hans band
Var med David och vi badade bastu, han är en riktigt bra kompis, och det roliga är att han är bästa kompis med min bror, sedan de var små.
Jaha, vad har ni gjort idag? Själv vet ni ju vad jag har gjort, lade Emmah och sedan kom David, bjöd honom på te och sedan bastun. Egentligen, hur kan man tycka att det är skönt att basta? Man sitter helt svettig i ett litet rum, och det var skönt, men hur kan jag tycka det? Va drack öl med, Heineken (eller hur det stavas, orkar inte gå och titta efter)
I think they spell there name lika that, in his band, he´s a really good friend, and the funny thing is that he´s my brothers best friend too, since they were kids.
Well, what have you been up to today? You now what I´ve been doing, put Emmah to sleep and then David came, invited him for tea and then the sauna. Really, how can you enjoy being in the sauna? You are sitting completely sweaty in a really small room and it feels good, how can you think that? We had some beers too, Heineken (or how you spell it, I dont feel like checking it up)

Jag och David efter bastun, och för alla som undrar, jag hade bikini. David däremot var naken, under en gigantisk handduk, haha.
David and I after the Sauna, and for everyone who wonder, I had bikini on, David on the other hand where naken, underneath a gigantic towel.


I april kommer de ha en spelning i Halmstad på morfars, återkommer med mer info senare
In april they are going to play at "morfars" (grandpas) in Halmstad, I will return with more information later on

Emmah med sin nattskena på.
Emmah with her whatever its called on (someone help me, whats skena called in english?)


Igår när jag skulle sätta på henne den innan hon somnade sa hon: sedan blir mitt ben bra så jag kan springa lika fort som mina kompisar, för det kan jag inte nu. Oj vad det gjorde ont att höra det, men jag låtsades som ingenting och svarade bara ja. Hon är medveten om det själv, och ibland funderar jag på hur jobbigt det är för henne egentligen, jag vet ju inte, jag vet inte hur det känns för henne. Men det kändes riktigt när hon sa så, att hon inte hinner med. Tur nog är hon riktigt stark, och hon ger sig inte.
Yesterday when I was about to put it on before she fell aslep she said: Then my leg is going to be better so I can run as fast as my friends, couse I can´t do that now. Ouch how that hurted to hear her say that, but I just pretended like nothing and answered her like Yes. She knows it, and sometimes I wonder how hard it is for her, really, couse I don´t know, I don´t know how it feels for her. But it really felt when she said that, that she can´t keep up. Luckely she´s really strong, and she doesnt give in.


Lyckad kväll, så tack David=) får snart höras igen..
God natt allihopa

Really Good evening, so thanks David=) We´ll keep in tuch (eller hur det nu stavas, orkar inte kolla)
Good night everyone

Kommentarer
Postat av: Gissa vem

The Spineless..så nästan rätt. Ja det var trevligt och tack själv..men måste säga att den frisyren på bilden kommer nog inte dyka upp snart igen hehe. kram

2009-02-12 @ 00:19:16
Postat av: Titus

Caliper ska det tydligen heta fast jag tycker rail låter bättre...

2009-02-12 @ 03:41:47
Postat av: Dennis Johansson

Hon kommer snart ikapp, Emmah är stark precis som sin mamma!!!

2009-02-14 @ 00:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0