Sprit



Men en sängfösare nu säger jag godnatt. Konjak är det, men som ni ser inte så mycket så var inte oroliga för min alkohol hälsa.
Nu ska här kollas på film och sedan sova för att komma upp i tid imorgon. Har drömt en massa saker nu 2 dagar i rad och jag måste komma på vad som menas med dem..hmm

Jag och Therese kom fram till något idag, då vi pratade om rasism iomed det är det jag studerar just nu, "Jag är inte rasist, jag hatar alla människor lika mycket" kom vi fram till tillslut, och det är nog sant.
Hur ser ni på rasism? Finns den? Kan man ta bort den?

Ps, Thess, i min tumme där vid nagelbandet var det typ vätska, det var mamma som stack hål, nu måste jag nog ha tag i pencillin innan jag får blodförgiftning och blir tvungen att amputera tummen. Den är rätt viktig att ha har jag upptäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0