Pictures



Var och åt hos pappa innan, där fanns den här söta hunden. Har jag nämnt att jag älskar djur? Skulle nog inte kunna vara ihop med någon som inte tycker om djur.
Men just nu vill jag inte ha något, för jag kan inte ta hand om dem ordentligt när jag har så mycket annat att göra

Was at my dads place before, and there this cute dog was. Have I told you I love animals? I could never be with someone who doesnt like animals.
But at this moment I dont wanna have one, I cant take care of one when I have so much to do as I have


Min kära syster ska ut ikväll
My dear sister is going out tonight


När Emmah började se så här trött ut var det lika bra att ta hem henne
When Emmah started to look this tired, I had to take her home

Nu ska jag komma på vad jag ska göra en helt vanlig fredag, suck
Now Im going to figure out what I want to do a normal friday.. phuu

Kommentarer
Postat av: Nyfiken.

Ju mer jag läser din blogg så blir jag övertygad om att du kommer å få mera blommor.Varför skriver du både på svenska å engelska?

2009-02-27 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0