My day

The day have actually been really good today, Im happy... I mean, it started out really bad, but then, everything is good, great actually.
Emmah and I are making pancaces for dinner today, with berrys in it, and school went well, the driving was ok, usually hate all the driving here and there, everywhere.
Had Sushi for lunch, all alone, without a book, or phone, just me and the food. Love it... Love sushi..
The batterys in my camera dont work, so gives you daily pics later today...

Dagen har faktiskt varit riktigt bra idag, jag är glad..jag menar, den började riktigt dåligt, men sedan, blev allt bra, riktigt bra faktiskt.
Emmah och jag gör pannkakor till middag idag, men bär i, och skolan gick bra, körningen var ok, vanligtvis hatar jag all körning hit och dit, överallt.
Hade Sushi till lunch, helt ensam, utan en bok, eller telefon, bara jag och maten.Älskar det...Älskar Sushi.
Batterierna i min kamera funkar inte, så ger er de dagliga bilderna senare idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh sushi så gottt!!!!!!!!!!

2009-02-09 @ 18:17:34
URL: http://.brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0